Verzending van ma t.e.m do

Bestellingen voor 10.00 op maandag tot en met donderdag worden dezelfde dag verzonden.

Anders de volgende verzenddag.

Wij verzenden niet meer op vrijdag, zaterdag en zondag. Ook niet de mogelijkheid om af te halen.

Verschillende verzendopties

Het is mogelijk om te verzenden via BPOST of PostNL, en ook gratis afhalen ter plaatse.

Dit aan de standaardtarieven en standaardtermijnen (+- 1 week) voor België en Nederland. Je krijgt een Track and trace code mee via MyParcel.

Voor verzendmogelijkheden in andere landen, zie onderstaande.

Gratis levering in BE en NL

Vanaf 100 euro (na aftrek korting) is er gratis verzending naar België en Nederland.

Gratis afhalen ter plaatse in Mol kan ook.

Dit wordt automatisch berekend bij het betalen op de website. 

Wij verzenden internationaal

Wij verzenden wereldwijd met een uitgekozen pakketdienst door Tuttercare.

Gemiddelde verzendtijd +-1 week.

Bij het betalen op de website kan je automatisch de verzendkosten berekenen voor de volgende landen: België, Nederland, Canada, Denemarken, Italië, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, …

Staat jouw land hier niet tussen?

Stuur ons dan een mailtje naar info@tuttercare.be en we bezorgen je snel een offerte voor de verzendkosten.

Er is geen gratis verzending voor internationale verzendingen, buiten België en Nederland. Mogelijke extra douanekosten en belastingen kunnen worden aangerekend door de verzenddiensten, deze zijn steeds de verantwoordelijkheid van de klant.

 

Veelgestelde vragen omtrent verzending bij Tuttercare

Wat als ik na de bestelling de verzendingswijze wil veranderen?

Als je na de bestelling de verzending wil wijzigen (bv. verzenden i.p.v. afhalen), dan zal hiervoor een extra kost van €15 aangerekend worden + extra verzendkosten door de pakketdienst. De extra verzendkosten zijn ook verschuldigd als je recht had op gratis verzending.

Eenmaal het pakket is verzonden kan het niet meer gewijzigd worden. Je kan best een mailtje sturen naar info@tuttercare.be indien je dit wenst en dan krijg je betaalinstructies om de nodige extra administratiekosten hierboven omschreven eerst te betalen.

Wijzigingen die via sociale media of bestelnotities gevraagd worden kunnen niet behandeld worden.

Wat als ik een verkeerd adres ingeef en het pakket komt retour?

Als je een verkeerd adres ingeeft en je pakket komt retour, dan is er een extra kost van bv.+- €5,85. Deze komt overeen met de kost die Bpost/PostNL ons zal aanrekenen. (Dit kan anders zijn bij een andere pakketdienst). Idem voor pakketjes die niet tijdig worden afgehaald in een postpunt.

U zal ook opnieuw de verzending moeten betalen, ook als u recht had op een gratis verzending. Hiervoor zal er een extra administratieve kost van €15 aangerekend worden. Deze zaken dienen eerst betaald te worden, alvorens opnieuw te verzenden. Je mag ons altijd hierover mailen naar info@tuttercare.be

Wijzigingen die via sociale media of bestelnotities gevraagd worden kunnen niet behandeld worden.

Mijn pakket is beschadigd of niet geleverd, wat nu?

Beschadigde of geopende verpakkingen moeten gemeld worden aan de vervoerder (BPOST of POSTNL of andere) tijdens de overdracht. Nadien verwerpen zij eventuele klachten hierover en kunnen derhalve niet meer verhaald worden op Tuttercare.

Tuttercare is niet verantwoordelijk voor de leveringstermijn na overdracht aan de pakketdienst/vervoerder. Tuttercare mag zelf ook pas een klacht maken bij hun na 14 dagen.

Bij het versturen wordt er een track & trace naar je mail adres gestuurd (Kijk je mail adres na en je spamfolder). Heb je na 14 dagen nog steeds je pakketje niet mogen ontvangen, kan je Tuttercare mailen: info@tuttercare.be en zal deze meteen een klacht aanmaken bij de pakketdienst. De verdere afhandeling wordt per dossier besproken.

Er is per ongeluk iets verkeerd geleverd, hoe lossen we dit op?

Stuur ons een mailtje met foto’s naar info@tuttercare.be en we zoeken een gepaste oplossing. Indien er indien nodig retour dient verzend worden, zal dit besproken worden.

Kan ik de verzendwijze kiezen?

Verzendkosten die verbonden zijn aan een bestelling worden steeds gemeld voor de bevestiging van de overeenkomst.

Verzending gebeurt via BPOST of POSTNL voor België en Nederland. Deze kan je aanduiden bij het betalen. Andere verzendopties voor internationale verzendingen kunnen steeds wijzigen. Tuttercare behoudt zich het recht om hier zelf over te beslissen welke opties zij aanbieden.

Minimum bestelbedrag bij verzending is €15.

Ik ben het verzendadres vergeten in te vullen, wat nu?

Pakketten worden telkens verstuurd naar het opgegeven adres. We versturen steeds naar het verzendadres, als dit blanco is dan versturen we naar het factuuradres.

Wijzigingen die via sociale media of bestelnotities gevraagd worden kunnen niet behandeld worden. Fouten die gemaakt zijn door de Klant kunnen extra verzend- en retourkosten opleveren die de verzenddienst ons zal aanrekenen. Deze is gelijk aan de verzendkosten die op dat moment gelden + administratiekosten zijn €15. Gelieve dit te melden via een mailtje naar info@tuttercare.be.