VERZENDING / POSTAUX

 

Verzending :

– Verzendingskosten die verbonden zijn aan de overkomsten worden steeds gemeld voor de bevestiging van de overeenkomst

– Verzending gebeurt via BPOST of POSTNL. Tuttercare behoudt zich het recht om zelf hierover te beslissen. Minimumbestel bedrag bij verzending is 15 €.

– Als u een verkeerd adres ingeeft en uw pakket retour komt, dan is er een extra kost van 5 €, Deze komt overeen met de kost die bpost/postnl ons zal aanrekenen. Idem voor pakketjes die niet tijdig worden afgehaald in een postpunt. U zal ook opnieuw de verzending moeten betalen, ook als u recht had op een gratis verzending.

– Als u na de bestelling de verzending wil wijzigen ( verzenden ipv afhalen ) – dan zal hiervoor een administratieve kost van 5 € aangerekend worden.

– Pakketten worden telkens verstuurd van het opgegeven adres. We versturen steeds naar het verzendadres, als dit blanco is dan naar het factuuradres. Wijzigingen die via email, social media of bestelnotities gevraagd worden kunnen niet behandeld worden. Elke mogelijke fouten kunnen extra administratie kosten opleveren die BPOST of POSTNL ons zal aanrekenen.

– Wij versturen enkel bestellingen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

-Woensdag, Zaterdag en Zondag worden GEEN pakketten aangeboden voor verzending.

– Tijdens Juli en Augustus verzenden we Maandag tot Donderdag. Vrijdag wordt er niet verstuurd.

– Tuttercare is niet verantwoordelijk voor de leveringstermijn na overdracht aan vervoerder

– Beschadigde of geopende verpakkingen moeten gemeld worden aan de vervoerder ( BPOST of POSTNL ) tijdens de overdracht. Nadien verwerpen zij eventuele klachten hierover en kunnen derhalve niet meer verhaald worden op Tuttercare.

Postaux :

– Les frais d’expédition liés aux commandes sont toujours signalés avant la confirmation de l’accord.

– L’expédition se fait par BPOST ou POSTNL. Tuttercare se réserve le droit d’en décider lui-même. Le montant minimum de la commande pour l’expédition est de 15 €.

– Nous n’expédions les commandes que du lundi au vendredi.

– Tuttercare n’est pas responsable du délai de livraison après le transfert au transporteur.

– Les emballages endommagés ou ouverts doivent être signalés au transporteur ( BPOST ou POSTNL ) pendant le transfert. Par la suite, ils rejettent toute réclamation à ce sujet et ne peuvent donc plus être récupérés auprès de Tuttercare.